תפריט יצירת קשר

סגנונות שונים לעיצוב הסלון

סגנונות שונים לעיצוב הסלון

הבלאגן בבית חוגג? כנראה שאינך לבד במצב זה. בעלי בתים רבים בישראל אינם נוקטים בקו עיצובי בעל נושא אחיד והבית נערם בעוד ועוד פריטים שונים ללא התכתבות כלשהי ביניהם. כאשר מלבישים את הבית באופן כזה, מאוד מהר העיצוב מעמיס על העיניים ונמאס עלינו. ייתכן מאוד שחללים מסוימים בבית יהיו לא נעימים לשימוש ולא נהיה אפילו בטוחים למה.

בכל הקשור לעיצוב הסלון, כל הנאמר נכון פי כמה. אחרי הכול, מדובר בחלל ציבורי ופתוח שנגיש למבקרים מכל מני סוגים. המשפחה, המורחבת, חברים מבוגרים וחברים של הילדים הבאים למפגשים, ביקורים, ארוחות ולמפגשי משחק. כלומר, החלל מאוד חשוף ורב שימושי. הוא במקרים רבים חשוף גם למבטם של העוברים ושבים מכיוון שהוא נראה מחזיתות הבית. כדי שעיצוב הסלון יענה על כל הצרכים השונים בהם הוא משמש אותנו כדיירים ומארחים, יהיה נעים לעין וילבש נושא אחיד, שווה להכיר כמה מסגנונות העיצוב הנפוצים היום ולבחור את הסלון האופטימלי שלכם.

עיצוב מודרני

אחד מהסגנונות הפופולריים ביותר בעיצוב הסלון בישראל הוא העיצוב המודרני. העיצוב מאופיין בעיקר בקווים נקיים ובהלבשה חיצונית חלקה בעין. בעיצוב כזה, נטמיע, למשל, את הטלוויזיה בקיר ליצירת אחידות, נשתמש במדפים צפים, נשתמש בנגרות חכמה או בהנמכות גבס על מנת להסתיר מתקנים שונים כמו גופי תאורה, מיזוג, מערכת הגברה וחווטים למתקנים השונים. מבחינת הום סטיילינג, נלביש את הבית בפריטים עם צבעים שקטים ובסכמה של 2-3 צבעים הקרובים זה לזה מבלי יותר מדי רעש. לאלו מאיתנו שמחפשים בבית את המפלט מכל הרעש וההמולה של היום-יום, זהו העיצוב המושלם.

עיצוב כפרי

בשנים האחרונות הופך העיצוב הכפרי לשחקן מרכזי בהעדפות הלקוח הישראלי. לאלו מאיתנו שמאסו בעיצוב הקר ובזרות של העיצוב המודרני שמושל בבתים הישראליים ביד רמה, מזמן העיצוב הכפרי משהו אחר, רומנטי ונוסטלגי יותר. את החמימות הנעימה של בתי הכפר. לכן, מציעים ספקים רבים רהיטי עץ מלא כבדים ובעלי מסה שיעבירו את התחושה של בקתת ציידים חמימה. עם זאת, כדאי לקחת בחשבון שבבתים קטנים עיצוב כזה עשוי להיות מחניק עקב האלמנטים הגדולים. חשוב שתהיה כניסה רבה של אור ואוויר וחללים נרחבים שיכילו באופן נעים את העיצוב.

העיצוב מזמין גם עקב המגמות הנפוצות היום להשתמש בחומרים טבעיים ומתכלים ובעיצוב אקולוגי. לכן עץ, אבן ופרזולי מתכת שולטים בעיצוב זה ובגימורים גסים שאינם עושים שימוש בחומרים סינתטיים. ניתן לעשות בסלון חיפוי לבני אבן, שימוש נרחב בצמחייה ושימוש בתאורה צהובה וחמימה שתדמה את האח הבוערת שלהבותיה חוזרות ממשטחי העץ החמימים.

עיצוב תעשייתי

העיצוב הנפוץ מאוד בחללים מסחריים זולג גם אל הבתים הפרטיים. הטרנדים החמים ביותר היום בעיצוב הסלון כוללים שימוש בבטון חשוף, קונסטרוקציות מתכת ובתקרות בהן הצנרת, הקורות התומכות והמרכיבים השונים נותרים חשופים. העיצוב מושלם לחללים פתוחים כמו דירות סטודיו ולחובבי מראה מתוחכם ויוצא דופן.