תפריט יצירת קשר

מזרן עם או בלי קפיצים?

עתידים לרכוש מזרן חדש אולם מתלבטים האם לבחור במזרן עם קפיצים או בלי? במאמר הבא נציג את היתרונות והחסרונות של כל מזרן, כך שתוכלו להגיע להחלטה הטובה ביותר לצורך שינה מושלמת וללא הפרעות.

מעוניינים לרכוש מזרן? טיפים חשובים רגע לפני

רכישה של מזרן מהווה רכישה משמעותית וזאת לאור העובדה כי היא אורח חייו של מזרן עומד על מספר שנים. יתרה מכך, לעיתים אנשים אינם מעוניינים להחליף את המזרן הישן בקודם, אולם חשוב להקפיד ולבצע רכישה של מזרן חדש במידה והמזרן הקיים כבר איננו משרת את הצרכים שלנו כשורה, ואיננו אורטופדי דיו. המזרנים החדשים אשר ניתנים כיום לרכישה הינם מזרנים מצוינים הכוללים מערכות תמיכה וכן מערכות בידוד מתקדמות. אם אתם עתידים לבצע רכישה של מזרן ובדיוק מתלבטים לגבי מזרן החלומות, להלן יתרונות וחסרונות.

מזרן עם קפיצים – יתרונות וחסרונות

הטכנולוגיה של מזרן עם קפיצים עשתה קפיצת מדרגה משמעותית בשנים האחרונות, וזאת לאור פיתוח חדשני של קפיצים מבודדים אשר מאפשרים נוחות אך גם בידוד במקביל. למעשה, מדובר בקפיצים אשר פרוסים לכל אורך המזרן והם מאפשרים התאמה מדויקת למבנה הגב. מדובר במזרן אופטימלי בעבור בני זוג אשר אינם מצליחים לישון בשל תזוזה במיטה, ולכן הם מומלצים מאוד בעבור אלו המחפשים מזרן המשלב לא רק נוחות אלא גם בידוד. את מזרן הקפיצים ניתן לרכוש בשני תצורות: מזרן קפיצים מבודד רך או מזרן קפיצים קשיח, כאשר ההבדל המשמעותי בין השניים הוא שהמזרן הרך רגיש מאוד לתנועה ולכן אם אתם אנשים הרגישים לתנועה של בני הזוג בזמן השינה, יש לקחת זאת בחשבון בעת הרכישה. טווח המחירים של מזרן קפיצים מתחילים במאות שקלים ולעיתים גם אלפים, תלוי ביצרן ממנו אתם רוכשים את המזרן.

מזרן ללא קפיצים – יתרונות וחסרונות

מזרן ללא קפיצים נעשה כיום באמצעות טכניקה ייחודית המתאימה את מבנה המזרן לגב, באמצעות רצועות אוטרופודיות. מדובר במזרן מצוין בעבור אלו אשר סובלים מכאבי גב, וזאת בשל העובדה כי המזרן הינו מזרן קשיח לרוב המאפשר תנוחת שכיבה או מנוחה נוחה למדי. בנוסף, כיום ניתן לרכוש מזרן המאפשר שליטה מרחוק באמצעות שלט, לצורך שינוי תנוחה במיטה. זאת ועוד, בחירה במזרן ללא קפיצים יכולה להיות זולה משמעותית מאשר מזרן עם קפיצים, ולכן מומלץ לבצע השוואת מחירים בטרם ביצוע הרכישה.

מה עדיף – מזרן עם או בלי קפיצים?

לסיכום, מזרן עם קפיצים הינו מזרן מושלם המותאם בדיוק למי שמחפש בידוד בזמן השינה מצד פרטנר השינה, ואילו מזרן ללא קפיצים מתאים מאוד בעבור אלו אשר סובלים מכאבי גב. עם זאת רכישת מזרן היא עניין סובייקטיבי, ולכן פנו להתייעצות עם חברה מובילה אשר תדע לבצע התאמה מושלמת של סוג המזרן לצרכים שלכם.