תפריט יצירת קשר

אתרים מומלצים לעיצוב הבית

אתרים מומלצים לעיצוב הבית

הנה כמה אתרים שאולי תשמחו לשמוע עליהם ויהפכו את מלאכת עיצוב הבית שלכם לנעימה יותר, נוחה יותר, ומלאת השראה.

Pinterest

האתר הזה ידוע בתמונות הרבות שיש בו בכל התחומים, אך אנשים שאוהבים לראות תמונות של עיצובי פנים יודעים שזהו מקור איכותי וטוב לתמונות רבות בתחומים שונים. פשוט הריצו חיפוש של הביטוי שאתם רוצים לצפות בו כגון home decor \ home design ולאחר מכן תוכלו לצפות באלבומים רבים של תמונות ולסנן את החיפוש שלכם באמצעות ההמלצות שיופיעו בראש הדף.

https://www.pinterest.com/

Etsy

אתר הזה מהווה למעשה ה-ebay של עיצוב הפנים. כל אחד יכול למכור בו מוצרים לעיצוב הבית והמחירים די טובים לכל כיס. היתרון הגדול באתר הוא העיצובים היפים שעוצבו על ידי מעצבים באתר. יש שם דברים מקוריים שלא תמצאו באף חנות אחרת. 

https://www.etsy.com/

מרמלדה

הגרסא הישראלית של Etsy. למרות שיש עוד כמה קטגוריות באתר כמו אופנה ופנאי, האתר מצטיין בעיצובים שונים של מוצרים לבית שיכולים לשדרג לכם את עיצוב הבית. שווה להציץ.

https://market.marmelada.co.il/

Elledecor

מגזין טוב מאוד עם פוסטים מעניינים בתחום עיצוב הבית. האתר מספק השראה בנושאים שונים של עיצוב הבית ובכל פעם מתמקד בהיבט אחר. בנוסף, יש הרבה טיפים וכתבות חשובים שאפשר לראות שם ולכן שווה לעקוב.

https://www.elledecor.com/

Homestyler

שירות מיוחד שמאפשר לכם לסרטט את הבית שלכם החל משלב הקירות, לבחור צבעים לקירות, ריצוף, לבחור רהיטים ואביזרים אחרים ולאחר מכן לצפות בכל מה שהכנתם מזווית ראיה של אדם בתוך הבית. בנוסף, יש שם אפשרות ליצור הדמיה של הבית באמצעות צילום מזוויות שונות שעוברות עיבוד. מדובר למעשה במוצר מעולה וחינמי שאנשים משלמים על התוצאות שלו המון כסף באתרים אחרים. חובה לנסות למי שרוצה לתכנן דירה חדשה למשל.

https://www.homestyler.com/int/