תפריט יצירת קשר

אקססוריז לבית- הדרך לעיצוב בית מושלם

אקססוריז לבית- הדרך לעיצוב בית מושלם

עיצוב הבית מתחיל בבחירת קו סגנוני למרחב ובניית קונספט עיצובי. האם זאת תהיה סביבת מגורים בניחוח אורבני או ברוח כפרית, האם תלכו על שיק מתוחכם או קלאסי ועל זמני. הרהיטים אומנם תופסים בולטות בנוכחותם במרחב, אבל להשלמת התמונה ולהשגת האווירה אין כמו להוסיף אקססוריז לבית. אביזרים המשדרגים כל חלל. פריטי טקסטיל, דקורציות להעצמת הקירות, כלי אוכל ופתרונות אחסון מיוחדים. איך תבחרו את האביזר הבא לבית?

הנגיעה שעושה הבדל

חפשו את הטאץ' החסר במרחב. למשל, לבית שמעוצב בגוונים בהירים וקווים ישרים יתאימו אביזרים בצבעים נועזים ודומיננטיים יותר שבולטים ומודגשים על הרקע הקיים. אביזרים בהירים עשויים להיבלע בחלל. לפעמים הכוונה היא כן להמשיך את הקו הסגנוני המוביל בפריטים הקטנים. למשל, עציצים וצמחייה עשירה המתחברת לסביבת מגורים כפרית המבוססת על חומרים טבעיים כמו עץ, פשתן וכותנה. נסו לאתר פינות חסרות, למלא את המדפים הריקים, לחשוב מה לאחסן בנישה פנויה וכך תמצאו את המוקדים האטרקטיביים ביותר לפריטי העיצוב.

הקירות מחפשים שינוי

אקססוריז לבית מחמיאים מאוד לקירות חפים מקישוטים. נהוג להקצות בכל מרחב "קיר כוח" המהווה מוקד בולט שאותו ניתן לגייס לטובת השינוי העיצובי. אפשר למשל, לתלות שורה של מראות או קולאז' של מראות מסוגים שונים ובגדלים שונים ולייצר פסיפס מעניין על הקירות עצמם ולשקף את האובייקטים בחדר וגם לתת עומק לכל קיר. רעיונות נוספים לעיצוב הקירות: שלטים לתלייה, לוחות להצמדת פתקים עם מסרים חשובים, ציורים מעניינים, שעונים גדולים מרשימים. נסו לא להעמיס על הקירות אלא למצוא את הנקודה המושלמת לתליית הפריט כך שהקיר מחד, יקבל נגיעה מעניינת ומאידך, ישמור על תפקידו כנותן מסגרת לחדר.

לאחסן בסטייל

בין אם מדובר בבית קטן או רחב ידיים, תמיד טוב לפנות את השטח ולהקצות את החלל לטובת רהיטים או מרחב מחיה. הדרך לעשות זאת עוברת בבחירת אקססוריז לבית המיועדים לאחסון. פתרונות אפסון כשלעצמם יכולים להיות מעוצבים ויפים. אפשר לבחור את הפלטפורמה לאחסון על פי הקונספט של החלל. למשל, סלסלות קש לחלל כפרי או מדפי מתכת לסביבת מגורים אורבנית ומודרנית יותר. החליטו האם תרצו מוצר אחסון שקוף או גלוי דרכו רואים את תכולת האחסון או מוצר ששומר על דיסקרטיות. בחרו אם לתלות את הפריטים על גבי הקיר או להציב אותם באזורים שונים בחלל, בין אם על גבי האי במטבח, מדפים מסוימים, בתוך המזווה או על הרצפה עצמה.

מגע רך ונעים

ליצירת חלל חמים ומזמין יותר אפשר להשתמש בפריטי טקסטיל – הכוונה היא לשטיחים ארוגים או ממוחזרים בגוונים שונים המעניקים מסגרת לחלל. ניתן למשל להפריד את אזור הסלון מאזור המטבח באמצעות שטיח או לפרוס שטיח למרגלות המיטה. להוסיף נגיעה רכה בסלון עצמו לצד הספה או במסדרון ויש גם שטיחונים למטבח שמוסיפים לעיצוב המטבח עצמו. כריות אף הן מחיות כל ספה ומעניקות מראה ייחודי. ניתן לבחור כריות עגולות ששוברות את הקווים הישרים של הספה או של המיטה או כריות מרובעות לספה בעלת מסגרת מעוגלת וגלית. חשבו על קונטרסט בין הצבעים – רקע הספה וצבע הכרית, הטקסטורה הייחודית של הכרית בהשוואה למרקם של מערכת הישיבה עצמה.

רוקחים אווירה

אחת הדרכים ליצור אווירה נעימה בבית היא באמצעות מוצרי אווירה כולל נרות ומבשמים למיניהם. גופי תאורה כמובן חשובים מאוד מבחינת יצירת תרחישי אור ואפקטים וגם הגוף עצמו הנראה בחלל, אבל גם לנרות יש חלק משמעותי הן מבחינת הצבע של הנר, הגודל והצורניות שלו והן ברמת התאורה האינטימית יותר. חפשו מוקדים מעניינים להארה באמצעות נרות.

השקיעו באביזרים לבית ועיצוב פנים וכך תשיגו סביבת מגורים נעימה ומזמינה שכיף לחיות בה.